Το ID. Buzz της Volkswagen εξαντλήθηκε στην Ευρώπη, μήνες πριν ξεκινήσουν οι παραδόσεις του ηλεκτρικού minivan.
Οι προπαραγγελίες έχουν ήδη ξεπεράσει τις 10.000, με 3.400 μονάδες να έχουν δεσμευθεί από τη Νορβηγία, η οποία είναι τόσο προηγμένη στον τομέα της ηλεκτροκίνησης σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες που προτίθεται να απαγορεύσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2025. Οι Γερμανοί αγοραστές ήταν οι δεύτεροι στη σειρά, οι οποίοι κατέθεσαν προκαταβολές για 2500 ID. Buzz, ενώ το Βέλγιο και η Ολλανδία ακολουθούν με 2.100 μονάδες.
Παρόλο που η παραγωγή του ID. Buzz ξεκίνησε το Μάιο στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Ανόβερο, τα πρώτα αυτοκίνητα δεν αναμένεται να παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους στην κεντρική Ευρώπη πριν από τον Οκτώβριο. Η Αγγλία θα έχει τη δική της δεξιοτίμονη έκδοση στις αρχές του 2023, ενώ οι πελάτες στις ΗΠΑ θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τις αρχές του 2024 για να αποκτήσουν το πολυαναμενόμενο ρετρό EV.
«10.000 παραγγελίες, χωρίς να μπορούν να δουν το αυτοκίνητο στις αντιπροσωπείες, πόσο μάλλον να το οδηγήσουν. Είναι απλά εντυπωσιακό», δήλωσε ο διευθυντής πωλήσεων του τμήματος επαγγελματικών οχημάτων της VW, Λαρς Κράους σε email προς τους υπαλλήλους του εργοστασίου στο Ανόβερο.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που τα ID Buzz και ID Buzz Cargo σημειώνουν ήδη τόσο καλές πωλήσεις» δήλωσε ο Κράους. «Βρισκόμαστε εξάλλου σε ένα στάδιο πριν από το λανσάρισμα στην αγορά. Η προπώληση δεν έχει καν ξεκινήσει ακόμα στη Γαλλία και την Αγγλία».
Η Volkswagen πρόκειται να κατασκευάσει 15.000 ID. Buzz φέτος, ανεβάζοντας τον αριθμό σε 60.000 την επόμενη χρονιά και σε 130.000 αργότερα, πράγμα που σημαίνει ότι το ηλεκτρικό βαν δε θα παραμείνει εξαντλημένο για καιρό. Όμως όσοι βρίσκονται στην Ευρώπη και ελπίζουν ότι θα είναι από τους πρώτους στην πόλη τους που θα το οδηγήσουν, πρόκειται να απογοητευτούν, εκτός αν έχουν ήδη παραγγείλει το μοντέλο από την τοπική τους αντιπροσωπεία.
Η ευρωπαϊκή έκδοση του ID. Buzz που θα λανσαριστεί σύντομα διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 82kWh και προσφέρεται σαν ένα πενταθέσιο minivan, ή σαν βαν μεταφοράς φορτίων με το ίδιο μεταξόνιο, στην περίπτωση του ID. Buzz Cargo. Ένας από τους λόγους που οι υποψήφιοι αγοραστές στις ΗΠΑ θα πρέπει να περιμένουν περισσότερο είναι ότι οι αμερικανικές εκδόσεις θα βασίζονται σε πλατφόρμα με μεγαλύτερο μεταξόνιο, η οποία θα λανσαριστεί στην Ευρώπη από την επόμενη χρονιά.