Τα καλύτερα υβριδικά αυτοκίνητα του 2022

Από την Toyota ως την Porsche, όλοι έχουν ένα υβριδικό αυτοκίνητο να προσφέρουν αυτές τις μέρες. Αλλά ποια από αυτά θα ήταν καλά για εσάς και ποια θα έπρεπε να αποφύγετε;

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που τα υβριδικά αυτοκίνητα αποτελούσαν αποκλειστικότητα των οδηγών ταξί που αναζητούσαν κάποιον τρόπο να εξοικονομήσουν λίγα καύσιμα.

Ωστόσο, χάρη στον ολοένα και αυξανόμενο αριθμό μοντέλων στην αγορά, αποτελούν πλέον τη βασική εναλλακτική απέναντι σε ένα συμβατικό βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο όχημα, με αρκετούς να τα προτιμούν και από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αφού τους απαλλάσσουν από το άγχος της αυτονομίας.

Σε αυτές τις συνθήκες, το να γνωρίζει κανείς ποια μοντέλα είναι εξαιρετικά και ποια θα ήταν καλύτερα να αποφύγει, μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στην εξοικονόμηση καυσίμου και σε ένα κοστοβόρο λάθος. Οπότε ήρθε η ώρα να απαριθμήσουμε τα 10 καλύτερα υβριδικά της αγοράς, καθώς και ένα που θα ήταν καλύτερα να μείνετε μακριά του:

10. Hyundai Tucson 1.6 T-GDi PHEV

Αν αναζητάτε ένα πρακτικό SUV με πέντε θέσεις, αξίζει να ρίξετε μία ματιά στο Tucson, το οποίο παρέχει στους επιβάτες του υπεραφθονία χώρου για τα πόδια και τις αποσκευές τους. Ακόμα και η plug-in υβριδική έκδοση με μπαταρία που σας δίνει τη δυνατότητα να διανύσετε 60 χιλιόμετρα σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, είναι σε θέση να χωρέσει επτά βαλίτσες ταξιδίου, με το απλό υβριδικό μοντέλο να διαθέτει χώρο για οκτώ.

9. Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDi PHEV 4WD

Τα δεδομένα και οι προδιαγραφές του plug-in υβριδικού Santa Fe είναι αρκετά εντυπωσιακά. Αρχικά έχουμε τα 58 χιλιόμετρα που μπορεί να διανύσει χωρίς να ξοδέψει καύσιμα. Έπειτα είναι η κατανάλωση 1,35 λίτρου ανά 100 χιλιόμετρα και τα 37 γραμμάρια CO2 που καταγράφηκαν σε επίσημες δοκιμές. Αλλά ίσως το σημαντικότερο από όλα είναι ο αριθμός επτά, γιατί είναι ένα από τα ελάχιστα plug-in υβριδικά που μπορούν να φιλοξενήσουν τόσους επιβαίνοντες.

8. BMW 530e

 

Η 530e αποτελεί ένα ακόμα αυτοκίνητο που μπορεί να ολοκληρώσει αρκετές μετακινήσεις χωρίς να χρειαστεί να ξυπνήσει τον κινητήρα της. Αλλά ακόμα και όταν ενεργοποιηθεί ο εκλεπτυσμένος δίλιτρος βενζινοκινητήρας, το αυτοκίνητο παραμένει αρκετά ήσυχο για να ντροπιάσει κάποιες πολυτελείς λιμουζίνες. Επιλέξτε την προσαρμοζόμενη ανάρτηση για μέγιστη άνεση και η 530e θα αποτελέσει ένα κορυφαίο πακέτο πολυτέλειας, χωρίς όμως την ανάλογη τιμή.

7. Skoda Superb 1.4 TSI iV

Στην έκδοση iV, το Superb συνδυάζει έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων με μία μπαταρία που είναι αρκετά μεγάλη για να προσφέρει πλήρως ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων. Πρόκειται ουσιαστικά για τα ίδια μηχανικά μέρη που συναντούμε και στο Volkswagen Passat GTE, ωστόσο το Superb είναι φθηνότερο και ακόμα πιο ευρύχωρο.

6. Honda Jazz 1.5 i-MMD

Από την άποψη των χώρων για επιβάτες και αποσκευές, το Jazz αποτελεί σημείο αναφοράς στα μικρά αυτοκίνητα, με το μοναδικό και εξαιρετικά πολυχρηστικό πίσω του κάθισμα να το καθιστά ακόμα πιο πρακτικό. Η ορατότητα είναι επίσης εξαιρετική, διευκολύνοντας τους ελιγμούς και το παρκάρισμα, ενώ ο γενναιόδωρος βασικός εξοπλισμός, η υψηλή αξία μεταπώλησης και το χαμηλό κόστος λειτουργίας αντισταθμίζουν τις κάπως υψηλές τιμές απόκτησης.

5. BMW X5 xDrive45e

Η plug-in υβριδική BMW X5 είναι εξίσου άνετη και πολυτελής με τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου, με το πρόσθετο βάρος των μπαταριών της σχεδόν να μη γίνεται αντιληπτό, ακόμα και στις στροφές. Δεν υπάρχει επιλογή επτά θέσεων, αλλά αυτό είναι και το μοναδικό αρνητικό. Από εκεί και πέρα, διαθέτει αρκετά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία σε σχέση με τον ανταγωνιστή της, το Volvo XC90 Recharge T8, καθώς και πολύ πιο εύκολο στη χρήση σύστημα infotainment, οπότε αν δε χρειάζεστε τις δύο πρόσθετες θέσεις, αποτελεί καλύτερη επιλογή.

4. BMW 330e

Αυτό που κάνει την 330e τόσο ξεχωριστή είναι ότι με εξαίρεση τον πιο ρηχό χώρο αποσκευών της, είναι ακριβώς όπως κάθε άλλο αυτοκίνητο της σειράς 3, δηλαδή εξαιρετικά διασκεδαστική στην οδήγηση. Πραγματικά, δεν υπάρχει τίποτα στην οδική της συμπεριφορά που να προδίδει ότι κουβαλά αρκετές μπαταρίες για να διανύσει 58 χιλιόμετρα με μηδενικούς ρύπους.  Και εκτός των άλλων, κάθε υλικό αποπνέει την αρμόζουσα ακριβή αίσθηση, το σύστημα infotainment είναι πανεύκολο στη χρήση, ενώ διαθέτει επαρκείς χώρους στο πίσω κάθισμα.

3. Skoda Octavia 1.4 TSI iV Estate

Η μέτρηση κατανάλωσης 0,35 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα – σύμφωνα με τον κατασκευαστή – μας δείχνει τι μπορεί να καταφέρει το The Octavia iV αν κάνετε συχνές μικρές μετακινήσεις, ενώ οι εκπομπές CO2 31 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο διασφαλίζουν ότι ικανοποιείτε τα κριτήρια για να εκμεταλλευτείτε τα κίνητρα απόκτησης. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι όλα αυτά συνδυάζονται με άνετη κύλιση, άφθονο βασικό εξοπλισμό και έναν τεράστιο χώρο αποσκευών.

2. Audi A3 Sportback 40 TFSIe

Αν αναζητάτε ένα σχετικά μικρό σε διαστάσεις υβριδικό που να διαθέτει ένα σήμα υψηλού πρεστίζ, σας προτείνουμε να ρίξετε μία ματιά στο Audi A3 40 TFSIe. Ναι, μία Mercedes A250e είναι ελαφρά φθηνότερη και προσφέρει λίγο καλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, αλλά δεν είναι εξίσου εκλεπτυσμένη και υπολείπεται στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της ποιότητας κύλισης.

1. Lexus NX 450h+

Το τελευταίο NX αποτελεί έναν από τους πιο πειστικούς λόγους να επιλέξει κανείς ένα οικολογικό όχημα, χάρη στη μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, η οποία υπόσχεται να μειώσει κατά πολύ το κόστος λειτουργίας του. Το μεγάλο SUV είναι επίσης ευχάριστο στην οδήγηση, ενώ διαθέτει μία καμπίνα που είναι δύσκολο να ψέξει κανείς από οποιαδήποτε άποψη. Με λίγα λόγια, η Lexus αποδεικνύει ότι η οδήγηση ενός εξηλεκτρισμένου αυτοκινήτου χωρίς κανέναν συμβιβασμό δεν αποτελεί φαντασίωση.

Και ένα plug-in υβριδικό για να αποφύγετε...

DS 7 Crossback E-Tense

Υπάρχουν εκδόσεις του DS 7 Crossback SUV που αξίζουν την προσοχή σας, όμως το E-Tense απογοητεύει εξαιτίας της αδέξιας οδικής του συμπεριφοράς και της απότομης κύλισης, ενώ η συνεργασία των ηλεκτροκινητήρων με το βενζινοκινητήρα είναι κάθε άλλο παρά απρόσκοπτη.