Τα καλύτερα μικρά αυτόματα αυτοκίνητα

Το αυτόματο κιβώτιο αποτελεί ιδανική επιλογή για ομαλή και ανέμελη οδήγηση. Παρακάτω θα βρείτε τη λίστα μας με τα καλύτερα μικρά αυτόματα αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να επιλέξει κανείς ένα μικρό αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο. Ένας από αυτούς είναι η κούραση του καθημερινού μποτιλιαρίσματος, όπου το επανειλημμένο πάτημα του συμπλέκτη γίνεται κουραστικό για τον οδηγό.

Ακόμα και οι οδηγοί που απολαμβάνουν να αλλάζουν τις ταχύτητες ενός χειροκίνητου κιβωτίου πρέπει να παραδεχτούν ότι υπάρχουν στιγμές όπου ένα αυτόματο αυτοκίνητο μπορεί να αποτελεί ευλογία – και για αρκετούς, οι στιγμές αυτές καταλαμβάνουν τον περισσότερο χρόνο που περνούν πίσω από το τιμόνι.

Άλλοι οδηγοί προτιμούν ένα μικρό αυτόματο hatchback ή supermini γιατί δεν τους απασχολεί η οδηγική ευχαρίστηση. Για αυτούς, το αυτοκίνητο είναι απλά ένα μέσο μεταφοράς από το ένα σημείο στο άλλο και όσο πιο απλά μπορεί να εκτελέσει αυτή τη λειτουργία, τόσο το καλύτερο.

Στην πραγματικότητα, αυτός ήταν και ο λόγος που τα μικρά αυτόματα συνήθιζαν να είναι φριχτά, αφού ήταν πιο αργά, κατανάλωναν περισσότερο από τα αντίστοιχα χειροκίνητα και οι αλλαγές ταχυτήτων ήταν τεμπέλικες, ή απότομες.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, τα μικρά αυτοκίνητα με αυτόματη μετάδοση έχουν βελτιωθεί δραματικά. Χάρη στην εμφάνιση των κιβωτίων με δύο συμπλέκτες και στις ομαλές αλλαγές ταχυτήτων που προσφέρουν, καθώς και στους τεχνολογικά προηγμένους μετατροπείς ροπής πολλαπλών ταχυτήτων, ή ακόμα και στη συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT) που συνεχίζει να διατίθεται σε κάποια μοντέλα, οι οδηγοί των περισσότερων σύγχρονων αυτόματων μικρών μπορούν να είναι περισσότερο χαρούμενοι σε σχέση με κάποιον οδηγό που έχει ξεμείνει με μία «παλιομοδίτικη» χειροκίνητη μετάδοση.

Στην αλλαγή αυτή έχει συμβάλλει επίσης ο ερχομός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού τα συστήματα κίνησης τους δεν απαιτούν να αλλάζετε ταχύτητες χειροκίνητα. Στην πραγματικότητα, εξαιτίας της σημερινής ανάγκης για μέγιστη απόδοση για κάθε λίτρου καυσίμου, ένα αυτόματο κιβώτιο υψηλής απόδοσης θα αποτελεί σύντομα τον κανόνα για τα μικρά αυτοκίνητα, αντί για την εξαίρεση.

Όποια αυτόματη μετάδοση κι αν επιλέξετε – ή όποια κι αν επιλέξει εσάς, ανάλογα με το αυτοκίνητο που θέλετε να αποκτήσετε – η οδηγική εμπειρία είναι ουσιαστικά η ίδια.

Ενεργοποιείτε τον κινητήρα, τοποθετείτε τον επιλογέα στη θέση Drive (οδήγηση) ή Reverse (όπισθεν) με το πόδι σας στο φρένο και στη συνέχεια απελευθερώνετε το φρένο, πατάτε το γκάζι και ξεκινάτε. Πέρα από τις παραπάνω βασικές αρχές, ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις, με κάποια αυτόματα κιβώτια να προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα να παρέμβει και να επιλέξει την αλλαγή ταχύτητας μέσω του μοχλού ταχυτήτων, ή μέσω διακοπτών στο τιμόνι. Συχνά μπορείτε να επιλέξετε επίσης ανάμεσα σε μία σπορ, ή οικονομική λειτουργία, αλλά οι αυτόματες ταχύτητες σπάνια καθιστούν την οδηγική εμπειρία περισσότερο πολύπλοκη από το παραπάνω.

Όποιο αυτοκίνητο κι αν επιλέξετε από τη λίστα μας, θα αποδειχτεί εξίσου καλό στην οδήγηση με τη χειροκίνητη έκδοσή του – και σε αρκετές περιπτώσεις, καλύτερο.





MINI Cooper auto


Το MINI έχει χαράξει τη δική του πορεία στην κατηγορία των ακριβότερων supermini που οι ανταγωνιστές του μπορούν να ελπίζουν μόνο να καταφέρουν να τη μιμηθούν. Η ρετρό εμφάνιση του και η γκάμα επιλογών εξατομίκευσης είναι λίγα από τα ελκυστικά του στοιχεία. Και καθώς αποτελεί τον εκπρόσωπο του BMW Group στα αυτοκίνητα με κίνηση στους εμπρός τροχούς, διαθέτει διασκεδαστική οδική συμπεριφορά που δικαιώνει τη φήμη των δύο εταιρειών.

Το αγαπημένο μας μοντέλο στην γκάμα του MINI είναι το Cooper, αφού διαθέτει το διασκεδαστικό χαρακτήρα του Cooper S, αλλά σε αρκετά πιο προσιτή τιμή. Το αυτόματο κιβώτιο με το οποίο μπορείτε να αποκτήσετε το Cooper είναι ένας παραδοσιακός μετατροπέας ροπής – αν θέλετε μία πιο σπορ επιλογή, θα πρέπει να επιλέξετε την ταχύτατη έκδοση John Cooper Works – αλλά χωρίς να επιφέρει κάποιο σοβαρό πλήγμα στην κατανάλωση (4,6 λίτρα αντί για 4,3 ανά 100 χιλιόμετρα) ενώ είναι διαθέσιμο τόσο με τρίθυρο, όσο και με πεντάθυρο αμάξωμα.

Το μόνο σημείο όπου η αυτόματη έκδοση του MINI υπολείπεται ελαφρά είναι η οδηγική απόλαυση. Η απώλεια του ελέγχου των αλλαγών ταχυτήτων αφαιρεί κάποια από τη διασκέδαση που προσφέρει συνήθως ένα Cooper. Αλλά αν αναζητάτε ένα στιλάτο supermini που σας απαλλάσσει από την καθημερινή κούραση της οδήγησης, αξίζει να το έχετε υπόψη σας.





Renault Clio EDC


Η πρόσφατη ανανέωση του Clio του χαρίζει φρέσκο στυλ και νέο εξοπλισμό, παράλληλα με βελτιωμένη γκάμα κινητήρων. Μπορείτε να επιλέξετε την εξατάχυτη αυτόματη μετάδοση διπλού συμπλέκτη EDC με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,3 TCe στην κορυφαία έκδοση RS Line, ή τη μετάδοση CVT με τον TCe ενός λίτρου σε άλλες εκδόσεις της γκάμας.

Η μετάδοση CVT αυξάνει την τιμή του Clio κατά 2000 ευρώ, ενώ όπως και με τους περισσότερους ανταγωνιστές, αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου. Ο κατασκευαστής αναφέρει 4,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα για το CVT, σε σχέση με 4,3 του χειροκίνητου μοντέλου, ενώ ως προς τον κινητήρα 1,3 λίτρου, δεν υπάρχει χειροκίνητη έκδοση για να συγκριθεί με την αυτόματη με διπλό συμπλέκτη. Με τη μετάδοση CVT να έχει βελτιστοποιηθεί για χρήση μέσα στην πόλη, είναι αμφίβολο αν όσοι την προτιμήσουν, θα διανύσουν αρκετά χιλιόμετρα ώστε η αυξημένη κατανάλωση να αποτελέσει αποφασιστικό παράγοντα για την επιλογή τους.

Η τελευταία γενιά του Clio πετυχαίνει έναν καλό συνδυασμό καλής οδικής συμπεριφοράς και άνετης κύλισης, με την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου να μη διαταράσσει την εμπειρία – αν δε σας αρέσει η αίσθηση «τεντωμένου λάστιχου» στην ταχύτητα λειτουργίας κινητήρα με το κιβώτιο μεταβαλλόμενων σχέσεων, υπάρχει και μία κλιμακωτή λειτουργία, η οποία μιμείται την αίσθηση των σχέσεων ενός συμβατικού κιβωτίου. Κατά τα άλλα, το Clio διατηρεί τα δυνατά του σημεία, παραμένοντας ένα ευρύχωρο supermini με άφθονο εξοπλισμό.

Παράλληλα, η σβέλτη έκδοση Clio 130 TCe που εξοπλίζεται με την εξατάχυτη μετάδοση EDC είναι ένα καλό αυτοκίνητο που εστιάζει στην οδηγική ευχαρίστηση και προσφέρει την επιλογή της αλλαγής ταχυτήτων μέσω διακοπτών στο τιμόνι.





SEAT Ibiza DSG


Αγαπήσαμε την τελευταία έκδοση του SEAT Ibiza όταν πρωτοεμφανίστηκε το 2017, ενώ εκτιμήσαμε το γεγονός ότι εισήγαγε στην κατηγορία αρκετές από τις τελευταίες τεχνολογίες της VW. Το Ibiza μοιράζεται τα βασικά μηχανικά του μέρη με τα VW Polo και Audi A1 και αποπνέει μία αίσθηση ωριμότητας – καθισμένοι στη θέση του οδηγού, είναι εύκολο να το μπερδέψετε με το μεγαλύτερο SEAT Leon.

Κάτω από το καπό πρωταγωνιστεί ο τρικύλινδρος κινητήρας ενός λίτρου του VW Group, ο οποίος αποδίδει 114 ίππους και μπορεί να συνδυαστεί με την εξαιρετική μετάδοση DSG 7 σχέσεων.

Οι ομαλές αλλαγές ταχυτήτων του συστήματος είναι ευχάριστες, ενώ η αύξηση της κατανάλωσης είναι ελάχιστη – 4,05 λίτρα αντί για 3,98 του χειροκίνητου μοντέλου, σύμφωνα με τη SEAT. Αυτό κάνει το πρόσθετο κόστος των 1200 ευρώ να αξίζει με το παραπάνω, τουλάχιστο για τους οδηγούς που αναζητούν μία ξεκούραστη εμπειρία μέσα στην πόλη και στην κίνηση. Η λειτουργία της μετάδοσης είναι επίσης διασκεδαστική αν θέλετε να αλλάζετε ταχύτητες μόνοι σας και να εκμεταλλευτείτε την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του Ibiza, η οποία συνδυάζει κράτημα με έλεγχο των κλίσεων στις τροφές και αξιοπρεπή άνεση. Οι επιδόσεις δεν είναι άσχημες, με τα 100 χιλιόμετρα να έρχονται σε 9,5 δευτερόλεπτα, δηλαδή μόλις 2 δέκατα περισσότερα από τη χειροκίνητη έκδοση, ενώ ο κινητήρας 1 λίτρου είναι ήρεμος και εκλεπτυσμένος σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Συνοδευόμενο από το νεότερο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας του VW Group, καθώς και από τον αντίστοιχο εξοπλισμό ασφαλείας, το Ibiza αποτελεί μία εξαιρετική συνολική εμπειρία..





Ford Fiesta


Το Fiesta είναι ένα εξαιρετικά επιτυχημένο μοντέλο και για όσους είναι αλλεργικούς στο πεντάλ του συμπλέκτη, η Ford το προσφέρει και σε αυτόματη έκδοση. Ο κινητήρας στον οποίο υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξετε αυτόματη μετάδοση είναι ο EcoBoost 1 λίτρου με 100, ή 125 ίππους, ενώ μπορείτε να τη συνδυάσετε με διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, οπότε δεν πρόκειται να περιοριστούν οι επιλογές σας.

Η οικονομική επιβάρυνση για τη μετάδοση DCT ανέρχεται σε 1.600 ευρώ και είναι μεγαλύτερη σε σχέση με κάποιους ανταγωνιστές, αλλά πρόκειται για μία μετάδοση τελευταίας τεχνολογίας με διπλό συμπλέκτη και 7 σχέσεις, η οποία είναι εξίσου γρήγορη με ό,τι θα καταφέρνατε με χειροκίνητο κιβώτιο, αν όχι γρηγορότερη.

Όπως και με τους ανταγωνιστές, υπάρχουν κάποιες απώλειες στην οικονομία καυσίμου, φτάνοντας τα 4,6 έως 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε σχέση με τα 4,3 του χειροκίνητου μοντέλου. Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο διατηρεί τους βελτιωμένους χώρους και την πολύ καλή οδική συμπεριφορά της τελευταίας γενιάς του Fiesta, χαρακτηριστικά που δικαιολογούν την ηγετική θέση του στην αγορά.





Peugeot 208 και e-208


Η τελευταία έκδοση του supermini της Peugeot το μεταμόρφωσε από έναν άχαρο δευτεραγωνιστή της κατηγορίας σε ένα από τα μοντέλα που τραβούν εντονότερα την προσοχή, καθιστώντας το άξιο ανταγωνιστή απέναντι στα Ford Fiesta, Renault Clio και VW Polo.

Το εκλεπτυσμένο στυλ με τη σπορ μάσκα και τα κοφτερά φωτιστικά σώματα συμπληρώνεται από την πολυτελή αίσθηση της καμπίνας και τον εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, όπως τον τρισδιάστατο πίνακα οργάνων για τις ακριβότερες εκδόσεις. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι αρκετά υψηλό σε όλη τη γκάμα, οπότε δε θα συναντήσετε κάποια πραγματικά προσιτή επιλογή, αλλά για όσους αναζητούν ένα στιλάτο αυτοκίνητο πόλης, το 208 έχει πολλά να τους προσφέρει.

Η αυτόματη μετάδοση 8 σχέσεων αποτελεί εξαιρετική επιλογή για αυτό το εκλεπτυσμένο και εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο, αφού το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο έχει κάπως λαστιχένια αίσθηση – και εξάλλου, το 208 εστιάζει περισσότερο στην άνεση, παρά στις οδηγικές συγκινήσεις. Το αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις 99, ή 129 ίππων του βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech.

Μία πιο ριζοσπαστική επιλογή αυτόματου μοντέλου είναι η πλήρως ηλεκτρική έκδοση e-208, όπου το supermini συνδυάζει τον ίδιο ελκυστικό χαρακτήρα με αυτονομία 340 χιλιομέτρων – σύμφωνα με τον κατασκευαστή – καθώς και με καλώδιο ταχυφόρτισης που σας επιτρέπει να φορτίσετε για αυτονομία 160 χιλιομέτρων μέσα σε 20 λεπτά.





Renault Zoe


Αν αναζητάτε ένα αυτόματο αυτοκίνητο κυρίως για τις αστικές σας μετακινήσεις και ειδικά αν έχετε πρόσβαση σε κάποιο άλλο όχημα για μακρύτερες διαδρομές, το Zoe EV φαντάζει λογική επιλογή για ένα μικρό αυτοκίνητο.

Σε αντίθεση με κάποιους κατασκευαστές που προσφέρουν ηλεκτρικές εκδόσεις των κανονικών τους μοντέλων, η Renault πήρε την πρώιμη απόφαση να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό όχημα από τα θεμέλια. Δεν πρόκειται για κάτι τόσο ριζοσπαστικό ή φανταχτερό όσο η i3 της BMW που ακολούθησε παρόμοια προσέγγιση, αλλά είναι πολύ φθηνότερο και παρόλο που το Zoe υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια, επωφελείται από συχνές τεχνολογικές αναβαθμίσεις.

Η «επίσημη» αυτονομία των 300 χιλιομέτρων μεταφράζεται σε περίπου 200 χιλιόμετρα οδήγησης σε κανονικές συνθήκες, οπότε παραμένει αρκετή για τις καθημερινές μετακινήσεις των περισσότερων, ακόμα κι αν δεν μπαίνετε στον κόπο να φορτίζετε το αυτοκίνητο κάθε βράδυ. Μία πλήρης φόρτιση απαιτεί 8 ώρες με έναν οικιακό φορτιστή, ενώ ο χρόνος ανεβαίνει στις 15 ώρες με μία απλή πρίζα.

Με 108 ίππους, το Zoe είναι αρκετά σβέλτο μέσα στην πόλη, ενώ όπως αρκετοί ηλεκτρικοί ανταγωνιστές, ζορίζεται κάπως στον αυτοκινητόδρομο. Υπάρχουν επίσης διαθέσιμες επιλογές μίσθωσης, αν και κοστίζουν περισσότερο μακροπρόθεσμα. Πέρα από τα μηχανικά του μέρη, το Zoe προσφέρει ανάλογη ευχρηστία με οποιοδήποτε τυπικό supermini, ενώ οι πέντε θέσεις και ο χώρος αποσκευών 338 λίτρων το καθιστούν σαφώς περισσότερο πρακτικό από το VW e- up!





Opel Corsa auto


Το Corsa ήταν πάντα δημοφιλές, πρακτικό και με χαμηλό κόστος χρήσης, αλλά δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα κομψό. Η αγορά της Opel από το γαλλικό όμιλο PSA ξεκίνησε να το αλλάξει αυτό, με το νέο Corsa να μοιράζεται την πλατφόρμα του Peugeot 208 – με όλα τα οφέλη που έχει να προσφέρει.

Η οδηγική εμπειρία έχει φτάσει σε νέο επίπεδο και παρόλο που το μοντέλο δεν είναι εξίσου διασκεδαστικό, ή καθηλωτικό με ένα Ford Fiesta πίσω από το τιμόνι, δεν απέχει και τόσο. Είναι άνετο, επίσης, πλησιάζοντας τα κορυφαία της κατηγορίας σε κύλιση και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα, ενώ είναι και περισσότερο στιλάτο – αν και δεν τραβάει την προσοχή εξίσου με το Peugeot.

Ενώ όπως και το γαλλικό μοντέλο, το Opel είναι διαθέσιμο σε βενζινοκίνητη και ηλεκτρική έκδοση, η Opel επέλεξε να προσφέρει την αυτόματη μετάδοση μόνο με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων και 100 ίππων. Αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή ωστόσο, αφού προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και πιο ευχάριστη εμπειρία σε σχέση με το κάπως λαστιχένιο σε αίσθηση χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο.

Όσο για την ηλεκτρική έκδοση του Corsa, διαθέτει επίσης αυτόματη μετάδοση και αποτελεί την καλύτερη επιλογή στην γκάμα του μοντέλου, αν και είναι κάπως ακριβή, ξεκινώντας από 32.500 ευρώ.





Audi A1 S Tronic


Αν το ρετρό στυλ του MINI δεν είναι για εσάς, τότε το Audi A1 αποτελεί τη σωτηρία σας. Προσφέρει την ίδια κορυφαία ποιότητα και εξατομίκευση σε ένα πακέτο που διατηρεί το χαρακτήρα ενός πραγματικού Audi, παρόλο που μοιράζεται μηχανικά μέρη με το VW Polo και το Skoda Fabia.

Κατά συνέπεια, συναντούμε τους ίδιους κινητήρες και ενώ η Audi ονομάζει το αυτόματο κιβώτιο της S tronic, πρόκειται για την ίδια μετάδοση 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη που βρίσκουμε σε άλλα μοντέλα του VW group, αν και εδώ προσφέρεται με περισσότερους κινητήρες. Μπορεί να συνοδευτεί από τους βενζινοκινητήρες 1.0 TFSI 95 ίππων, 1.0 TFSI 116 ίππων και 1.5 150 ίππων, ενώ είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις SE, Sport, S line και Vorsprung.

Το A1 έχει αρχίσει να παλιώνει κάπως, οπότε δεν είναι κορυφαίο σε επιδόσεις, ούτε διαθέτει τους καλύτερους χώρους στην κατηγορία supermini. Παρόλα αυτά, διατηρεί την αίσθηση ενός Audi στο εσωτερικό, με κορυφαία ποιότητα κατασκευής και άφθονες επιλογές αναβάθμισης. Ωστόσο, θα χρειαστεί να τις μελετήσετε με προσοχή, μια και είναι εύκολο να καταλήξετε να ξοδέψετε περισσότερα από 30.000 ευρώ σε ένα supermini.





Volkswagen e-up!


Η VW διατηρεί την προσήλωση της στη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της και αν η τελευταία έκδοση του e-up! αποτελεί ενδεικτικό παράδειγμα, ανυπομονούμε να δούμε όσα θα ακολουθήσουν.

Το ηλεκτρικό supermini υπάρχει στην αγορά εδώ και λίγα χρόνια, αλλά ακολουθεί την πρόοδο στον τομέα των μπαταριών, με την τελευταία έκδοση να διαθέτει συσσωρευτές 36.8kWh που προσφέρουν εμβέλεια μέχρι 260 χιλιόμετρα με βάση τον κύκλο WLTP. Ακόμα λοιπόν και αν αφαιρέσουμε 80 χιλιόμετρα λαμβάνοντας υπόψη μας την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες, απομένει μία υγιής εμβέλεια για τις καθημερινές μετακινήσεις των περισσότερων.

Το e-up! είναι εξαιρετικό στην οδήγηση, με ελαφριά και εύκολα στη χρήση χειριστήρια και σταθερή οδική συμπεριφορά που είναι ιδανική για ελιγμούς και περιπλανήσεις στην πόλη – χρήσιμη αποδεικνύεται επίσης η δυνατή επιτάχυνση από στάση, η οποία χαρακτηρίζει τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η φόρτιση απαιτεί 16 ώρες από μία κανονική οικιακή πρίζα, ή 4 ώρες αν έχετε μία θύρα φόρτισης των 7.2kW.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Skoda και η SEAT προσφέρουν τις δικές τους, ελαφρά διαφορετικές εκδοχές του αυτοκινήτου πόλης του VW group, αλλά επιλέξαμε το e-up! για αυτή τη λίστα εξαιτίας του περισσότερο ελκυστικού σήματος και της ικανότητας του να διατηρεί την αξία του χωρίς να είναι πολύ ακριβότερο.





Toyota Yaris Hybrid


Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Toyota Yaris είναι ένα από τα πιο επιθετικά σε εμφάνιση supermini που θα συναντήσουμε στο δρόμο, παρόλο που η οδηγική εμπειρία είναι περισσότερο αξιέπαινη, παρά διασκεδαστική. Ωστόσο, αυτό δε θα πρέπει να σας ενοχλήσει αν αναζητάτε ένα μικρό αυτόματο, όπου τα διαπιστευτήρια της Toyota στον τομέα της υβριδικής κίνησης είναι σίγουρο ότι θα σας φανούν ελκυστικά.

Όντας το μικρότερο υβριδικό της αγοράς, δε θα εκπλαγείτε από την πληροφορία ότι το Yaris είναι οικονομικό, με την τιμή 2,8 λίτρων που δίνει ο κατασκευαστής για τα 100 χιλιόμετρα να είναι σίγουρα εντυπωσιακή.

Διαθέτοντας ελαφριά χειριστήρια, το Yaris είναι εύκολο στους ελιγμούς μέσα στην πόλη ή στην κίνηση, αν και η κύλιση μπορεί να σας φανεί ελαφρά πιο νευρική από ό,τι ίσως να επιθυμούσατε, ενώ οι κλίσεις στις στροφές γίνονται εντονότερες όσο το πιέζετε. Παρόλα αυτά, η οδηγική εμπειρία είναι παρόμοια με αυτή των μη-υβριδικών Yaris, οπότε δεν πρόκειται για κάποιο τίμημα της επιλογής του υβριδικού συστήματος με την αυτόματη μετάδοση. Το κιβώτιο ταχυτήτων CVT δουλεύει καλά σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη, ή καθώς οδηγείτε ήρεμα, αλλά όταν προσπαθείτε να πετύχετε τις μέγιστες επιδόσεις, μπορεί να σας δώσει την αίσθηση ότι ανεβάζει τις στροφές του κινητήρα υπερβολικά ψηλά για την ταχύτητα με την οποία κινείστε. Είναι όμως κάτι που σύντομα θα συνηθίσετε, ειδικά όταν το αντάλλαγμα είναι η εξαιρετική του οικονομία και οι χαμηλοί ρύποι.

Το υβριδικό Yaris διατηρεί τα πλεονεκτήματα της υπόλοιπης γκάμας, όπως το ευρύχωρο εσωτερικό που ανταγωνίζεται αυτοκίνητα μεγαλύτερων διαστάσεων.